kemana jua ku berlari.. langkah kaki ku tetap sama.. menghitung hari yg ditinggalkan.. segala pahit manis di belakang..

Farewell.. goodbye

semalam ada farewell kat opis nih, kitaorg geng pompuan a.k.a bedahs group kutip duit untuk buat acara makan-makan pada orang yang nak berenti dari opis ni sebab dapat rezeki yang lebih baik (harap-harap macamtulah). Menunya nasi goreng ayam + sup+ sos, cekodok pisang  and last but not least triffle by kak suzye. Air aku tak tau diorang minum air apa sebab aku tak minum air tu.. minum air kosong je, lagipun aku makan cepat-cepat sebab lepas lunch nak kena g meeting kat luar. Kalut-kalut solat and angkat barang plus gadget untuk dibawa masa meeting. Waktu lunch tu kitaorang makan ramai-ramai bersama orang yang diraikan kak ain. Semoga kak Ain bahagia di tempat baru :P

minggu lepas pun ada farewell jugak, meraikan kak Zie. Kak Zie lawyer/legal adviser kat opis aku. Kak zie berenti sebab nak dok umah je jaga anak-anak . Hmm.. semoga kak Zie menjalani hidup yang lebih berkualiti disamping keluarga tersayang. Untuk kak Zie majlis simple sikit, ye lah buat jamuan petang kan.. tak delah makan nasi bagai, kitaorang beli kek SR (aku la tukang beli tu), kuih muih dan air nescafe panas (bukan aku bancuh).Majlis farewell kak Zie mula pukul 5 petang, sedih jugak la kan sebab aku baik la jugak dengan kak zie.  Babai kak zie.. kalau buat open house jangan lupa jemput saya tau:P tetiba ehh!!


No comments:

Post a Comment