kemana jua ku berlari.. langkah kaki ku tetap sama.. menghitung hari yg ditinggalkan.. segala pahit manis di belakang..

berkelah di hujung minggu

selamat berhujung minggu.. apa aktiviti anda pada ujung minggu?? minggu ni dah tak banyak kenduri tapi tetap ada kan.. cuma tak banyak je.
Aku pun takde yang jemput g kenduri so.. jom kita berkelah. Ahli berkelah adalah adik-adik ipar plus opismate hubby. Tak ramai ahli tapi tetap meriah..
Lokasi adalah di Sungai Tua, tapi selalu orang sebut Ulu Yam. Ekceli Ulu Yam tu lagi jauh dari sini tau.
Cuaca kejap mendung kejap cerah. Ada gak gerimis setitik dua.. tapi alhamdulilah.. ok je sepanjang we all kat sana.

enjoy the pic..