kemana jua ku berlari.. langkah kaki ku tetap sama.. menghitung hari yg ditinggalkan.. segala pahit manis di belakang..

Bila aku xde keje..

Assalamualaikum..
bila aku kt opis xde keje.. aku xcercise
tp xde la menggunakan segala alatan mcm kt Gym tu, aku xcercise secara mudah & tidak memerlukan kos.. :P, disamping tu aku menyahut seruan untuk mencukupkan 10000 langkah sehari.. hehehe.. selain tu boleh menjalinkan ukhwah sesama opismate.. tp bukan jln2 membuat lawatan semata.. masa ni lah aku follow up segala benda yg aku nk sebagai info utk aku terus bekerja.. kutip maklumat la lebih kurang..
sedangkn boleh je interkom org tu dr tmpt duduk aku kn.. soh email ke hape.. tp mmg dasar kaki xleh dok diam kt tmpt.. lg satu ade je pesen org yg klu kita xmengadap dia.. memang pandang sepi je la segala maklumat yg kita minta.. call berkali-kali pn tak jalan so ini adalah satu penyebab ai xleh wt keje & terpaksa g melawat work station org lain :p .
hmm nk kena p wat lawatan lg ni.. ade maklumat xcukup



gambar: sumber cik google - cara jalan yg betul

No comments:

Post a Comment