kemana jua ku berlari.. langkah kaki ku tetap sama.. menghitung hari yg ditinggalkan.. segala pahit manis di belakang..

bad news & good news

assalamualaikum
23 sept 2013 ade appointment kt klinik o&g hospital selayang utk follow up fibroid
lepas scan atas.. scan bawah dan buat UPT.. There's a good news. guess what??


Yeay!!!  I'm pregnant.. again.
Alhamdulilah sangat bersyukur walaupun tak dijangka..
such as great gift n bonus untuk saya.
ada yang cakap mengandung lagi??. dengan muka sinis
excident ye? Ish ape yang main excident plak ni..
this is what i wish for. Sangat tak paham orang macam nih
ada aku kesah.. ko jantan memang le..  eh emosi plak
Biarkan dia.. dia tak tahu dan maafkanlah.. macam anis lemon cakap (pinjam ye words ni Anis)

Tapi di sebalik blur2 dapat tau ngandung lagi tu.. ada bad news
Saya kena jalani D&C. untuk keluarkan kandungan tu sebab its a molar pregnancy
kantung baby tu tak normal takde heart beat, bentuk lonjong je tak bulat cantik macam ngandungkan faiz hannan dulu
Hmmm.. belum rezeki untuk FH dapat adik..
so 24.9  terus doc soh saya masuk ward & buat D&C
Allamdulilah segalanya dipermudahkan

so di kala ini saya sedang bercuti
ok.. till next entry.. nak g rehat-rehat golek golek tido
bye

2 comments:

  1. : patutlah rasa terpanggil je ni! hehehe. akak, congrats n takziah ya. speedy recovery! cuba lagi, berusaha! saya doakan adik FH lahir tahun depan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks anis.. mudah-mudahan termakbul doamu itu, pray for u too

      Delete