kemana jua ku berlari.. langkah kaki ku tetap sama.. menghitung hari yg ditinggalkan.. segala pahit manis di belakang..

My busy FH

Assalamualaikum

Ada orang tak nak bagi anak tengok tv.. tak bagus
tapi nak wat camne kalau tak bagi itu yang dia nak, 
maknyer kene kehulu kehilir kendong anak
cemana nak menumis kalau kendong anak -- alasan--
nanti tak pasal-pasal anak kena minyak tumisan - alasan lagi--

Saya bagi jugak
sebab takde skill lain untuk pujuk FH dari tak minta dikendong


I'm bussy la mama ~ duck face~



Yeeee... mama nak ape??




apa yang bz sangat tu???

V

V

V

V

V

V

V

V

V





I'm surfing.. dont distub me




5 comments:

  1. alahai kak eta. busynya anak bujang sorang ni! hehehe.

    muka 2nd photo tu memang so cute~ SUKAAA~ ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpaksa busykn dia lah anis.. sebab mak dia pun nak membusy masak.. kalau tak kene layan dia je dok minta kendong

      Delete
  2. Lama x jenguk....dah besar dah FH. Amboi2 khusyuk betul ye...betul ke mama masak tu...baik FH g check:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. besar dah farah.. dah pandai gelak kuat2..

      Delete
  3. amboii kusyuk nyeee dieeee.... heheee

    ReplyDelete